التخطي إلى المحتوى
هيدي كرم تنشر فيديو تحت عنوان “علاقة المشاهير بالجمهور”
هيدي كرم

قامت الفنانة هيدي كرم بعمل فيديو ونشرته على يوتيوب تحت عنوان “علاقة المشاهير بالجمهور”، وقد تطرقت إلى التناقض الواضح من قبل الجمهور بالنجم اللذين بتابعونه ويحبونه، حيث قالت: “في علاقة غريبة جداً بتجنع بعض الفانز والمشاهير، أوقات على السوشيال ميديا بيكون في ناس بتشتمنا وتقل من قيمتنا وتهيننا، وبنسأل ليه الحقد ده؟، ليه العلاقة الغريبه والتناقض بين إنك بتحبنب وبتابعني وفي الناحية التانية بتكرهني وبتحقد عليا وتحتقرني جداً، ليه شايف أنك إنسانه لازم تكون محتقرة ومهنتي لازم تحتقر وإن أنا مش كويسة ومش محترمة أو دمي تقيل ومغروروة”.

أضافت هيدي قائلة: “مش عايزة أقول للناس اللي بتشتمنا اعملوا عدم متابعة أو إننا نعمل ليهم بلوك، ولكن السؤال لما أنت يتحتقرني أوي كدة بتشوفني ليه وبتتبعني ليه وبتشوف فيديوهاتي ليه؟ علشان تشتمني وتهيني!”.

رسالة هيدي كرم لجمهورها

وتابعت هيدي كرم قائلة: “دي حاجة بتزعلني، ورغم إنهم مش كتير، لكن دايماً الاجة الوحشة بتظهر وبتضايق، فتعليق واحد على انستجرام فيه شتيمة بضايق أكثر من عشر تعليقات فيهم مدح، لأنه يهين ويوجع، وأنا بعذر الناس لأن في خطأ بيقع علينا احنا كمشاهير، والخطأ هو إننا بنصور حياتنا وكأنها في الجنه، كأننا ناس مش عايشة عالأرض”.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *