التخطي إلى المحتوى
تامر حسني سعيدبوصول فيلم “البدلة” لأعلى إيرادات بالسينما المصرية
تامر حسني

نجم الجيل المطرب تامر حسني كتب رسالة لجمهورة وضح فيها شعورة الكبير بالسعادة والفرحة على نجاح فيلم “البدلة” وتحقيقه لإيرادات خيالية أو إستثنائية، وأكد تامر أنه فرحته ليست بالإيرادات وإنما بالحضور الجماهيري.

حيث قال تامر حسني: “مساء الورد على أغلى ناس، في الحقيقة مش بحب أتكلم عن إيرادات أفلامي، بس سامحوني المرة دي، مضطر أتكلم وبتكلم وأنا فرحان من قلبي، النهاردة فيلم البدلة حقق رقما إستثنائياً أول مرة يحصل، حقق أعلى رقم في تاريخ السينما المصرية والعربية داخل وخارج مصر، فكان لازم أفرح ونفرح مع بعض وكان لازم التاريخ يشهد على التحقيق ده عشان كان حلما من أحلامي لأني في الاصل مطرب”.

واستكمل تامر حسني قائلاً: “كانت أمنيتي أحقق ده في السينما ومش فكرة إيراد قد ما هو إجماع شعبي جماهيري على الذهاب للفيلم والإادة به، وثانياً لأنه فكرتي، وطبعا ده نجاح كل فريق العمل المحترم والروح الجميلة الطيبة اللي كانت بنا هي السبب في ده، فرحتي الثانية لأن السنة دي ألبوم عيش بشوقك حقق أعلى مبيعات، الحمد لله”.

فرحة تامر حسني بإبنه آدم

وتابع قائلاً: “أما عن فرحة عمري الكبيرة بالنسبة ليا إن 2018 السنة اللي شفت فيها ابني آدم، ربنا يحفظه ويجعله ظهر وسند لأخواته ويحميكم ويسعدكم أنتم وأخواتكم وأولادكم وآبائكم..وشكراً”.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *